Modelformulier herroepingsrecht

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit geldt zowel voor het boek van Mijn Mammoet als onze e-learning.

Retour E-Learning
Wanneer je gebruikt maakt van onze ‘niet-goed-geld-terug’-garantie, kunt u binnen 14 dagen na aanschaf van onze e-learning afzien van jouw aankoop. We sluiten dan per direct jouw account en je hebt daarna geen toegang meer tot onze online leeromgeving. Neem hiervoor contact met ons op via info@mijnmammoet.nl.

Retour Boek Mijn Mammoet
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het boek retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 5 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het boek met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@mijnmammoet.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?
Wil je het boek ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@mijnmammoet.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.